EDIČNÍ ŘADA METODICKÝCH LISTŮ z proškolených a supervidovaných pracovišť, které vytvářejí Snoezelen-MSE strukturované hodiny. První METODICKÉ LISTY – číslo 1 (Filatova, R., 2015) vycházejí na základě poznatků s konceptem Snoezelen-MSE z prostředí Dětského domova bl. M. A. Kratochvílové v Řepišti.
Zde dlouhodobě působí speciální pedagog, paní Renáta Filatova, lektorka s mezinárodní akreditací Snoezelen-MSE, která je zároveň garantem konceptu a prezidentkou ISNA-MSE® pro Českou a Slovenskou republiku. Je členkou patnáctičlenné světové rady International Snoezelen Association Multisensory Environment. Snoezelen-MSE koncept aplikuje u dětí v Dětském domově, kde je zároveň ředitelkou. Využívá jej při práci s dětmi s různými formami postižení, především s dětmi s kombinovaným postižením, lehkou, střední a těžkou mentální retardací, autismem, Downovým syndromem, poruchami chování i těžkými poruchami chování a poruchami osobnosti, ale také s dětmi mimořádně nadanými. Jedná se o metodiku se zaměřením na edukaci s důrazem na sebeobslužnost a rozvoj osobnosti dítěte v maximální míře jeho schopností v souladu s jednotlivými programy rozvoje osobnosti dítěte.